'Οροι χρήσης

1. Γενικοί Όροι

Το COOZINA είναι ένα ηλεκτρονικό κατάστημα πωλήσεων προϊόντων για την κουζίνα μέσω του Διαδικτύου και του ιστότοπου www.coozina.gr της εταιρείας ηλεκτρονικού εμπορίου OMNITRADE (Α. Φορνάρο & ΣΙΑ ΟΕ) με έδρα τα Γλυκά Νερά Αττικής, ΑΦΜ 997866027 της ΔΟΥ Κορωπίου, αριθμό Γ.Ε.ΜΗ 009406801000, καταχωρημένη στο ειδκό μητρώο προμηθευτών που συνάπτουν συμβάσεις από απόσταση, που τηρείται στη ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ, με αριθμό 1111/13 και στοιχεία επικοινωνίας: τηλ. 210 3235755, φαξ 210 3225429, email info@coozina.gr.

Το COOZINA έχει σκοπό να παρέχει στον πελάτη τις καλύτερες δυνατές λύσεις για την κουζίνα του, κάνοντάς την μοναδική. Διαρκής προσπάθεια της εταιρείας είναι η αναζήτηση νέων, εξειδικευμένων και πρωτοπόρων λύσεων, ποιότητας, καλύτερων τιμών και η συνεχής υποστήριξη πάντα με γνώμονα τον σεβασμό στον πελάτη.

Η πλοήγησή σας στο COOZINA καθώς και η πραγματοποίηση οποιασδήποτε συναλλαγής ή επικοινωνίας με την εταιρεία μας σημαίνει την ανεπιφύλακτη αποδοχή των παρόντων όρων χρήσης από εσάς. 

To COOZINA διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί μονομερώς ή να ανανεώνει τους όρους και τις προϋποθέσεις της πλοήγησης στον ιστότοπό του και των συναλλαγών που γίνονται μέσα από το ηλεκτρονικό του κατάστημα. Αναλαμβάνει επίσης την υποχρέωση να ενημερώνει τον ιστότοπο, για οποιαδήποτε αλλαγή ή προσθήκη στους όρους αυτούς. Επίσης, διατηρεί το δικαίωμα, οποιαδήποτε χρονική στιγμή να αλλάξει, προσαρμόσει ή σταματήσει οποιαδήποτε επιμέρους λειτουργία αυτής της ιστοσελίδας.


2. Τρόποι πληρωμής

Η πληρωμή της παραγγελία σας στο COOZINA μπορεί να γίνει με τους παρακάτω τρόπους:

α) Πιστωτική κάρτα - VISA, VISA Electron, Mastercard, Euroline. Δεν έχετε καμία επιπλέον χρέωση από το COOZINA για αγορές με πιστωτική κάρτα.

Επιπλέον, αναλόγως το ύψος της παραγγελίας σας, μπορείτε να την εξοφλήσετε με άτοκες δόσεις. Συγκεκριμένα, μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας μέχρι και σε: εώς και 3 άτοκες δόσεις, αν είναι άνω των 100€, εώς 6 άτοκες δόσεις, αν είναι άνω των 200€ και εώς 12 άτοκες δόσεις, αν είναι άνω των 300€. Η εξόφληση με δόσεις ειναι συμβατή με τις περισσότερες πιστωτικές κάρτες και η τελική έγκριση δίνεται απευθείας από την τράπεζα.

Η χρέωση στην κάρτα σας καταγράφεται με δικαιούχο την OMNITRADE, την εταιρία που έχει δημιουργήσει και λειτουργεί το COOZINA. Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων από το COOZINA λόγω ακύρωσης ή επιστροφής προϊόντων, πιστώνεται ο λογαριασμός της ίδιας πιστωτικής κάρτας που χρησιμοποιήσατε για την πληρωμή της παραγγελίας σας.

β) Χρεωστική κάρτα - VISA, Mastercard, Euroline. Δεν έχετε καμία επιπλέον χρέωση για αγορές με πιστωτική κάρτα.

Σημειώνεται ότι με τις χρεωστικές κάρτες δεν μπορούν να πραγματοποιηθούν συναλλαγές σε δόσεις.

Η εκκαθάριση των συναλλαγών με πιστωτικές/χρεωστικές κάρτες στο COOZINA γίνεται αποκλειστικά από το ηλεκτρονικό σύστημα συναλλαγών της Eurobank. Με την ολοκλήρωση της online παραγγελίας στο COOZINA, μεταφέρεστε στο περιβάλλον της τράπεζας, σε μία ειδικά διαμορφωμένη σελίδα και καλείστε να καταχωρήσετε τα στοιχεία της κάρτας σας. Τα στοιχεία αυτά δεν γίνονται γνωστά στο COOZINA, και σε κανέναν άλλο, παρά μόνο στην τράπεζα, η οποία και θα επεξεργαστεί την οικονομική συναλλαγή της παραγγελίας σας.

Η διαδικασία πληρωμής μέσω πιστωτικών/χρεωστικών καρτών είναι απόλυτα ασφαλής, και καλύπτεται από τις πιο σύγχρονες προδιαγραφές ασφάλειας στον secure server της Eurobank με κρυπτογράφηση 128 bit - τη μέγιστη που διατίθεται σήμερα – και με πιστοποίηση από την Thawte Consulting (Pty) Ltd.

Η χρέωση στην κάρτα σας καταγράφεται με δικαιούχο την OMNITRADE, την εταιρία που έχει δημιουργήσει και λειτουργεί το COOZINA. Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων από το COOZINA λόγω ακύρωσης ή επιστροφής προϊόντων, πιστώνεται ο λογαριασμός της ίδιας πιστωτικής κάρτας που χρησιμοποιήσατε για την πληρωμή της παραγγελίας σας.

γ) PayPal. Δεν έχετε καμία επιπλέον χρέωση από το COOZINA για αγορές με χρήση του λογαριασμού σας PayPal.

Εφόσον διαθέτετε λογαριασμό PayPal, μπορείτε να τον χρησιμοποιήσετε για τις αγορές σας από το COOZINA. Με την ολοκλήρωση της online παραγγελίας στο COOZINA, μεταφέρεστε στο περιβάλλον της PayPal όπου θα σας ζητηθούν τα στοιχεία του λογαριασμού σας και η επιβεβαίωση της παραγγελίας σας.

Η χρέωση στο λογαριασμό σας καταγράφεται με δικαιούχο την OMNITRADE, την εταιρία που έχει δημιουργήσει και λειτουργεί το COOZINA. Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων από το COOZINA λόγω ακύρωσης ή επιστροφής προϊόντων, πιστώνεται ο ίδιος λογαριασμός PayPal που χρησιμοποιήσατε για την πληρωμή της παραγγελίας σας.

δ) Αντικαταβολή - πληρωμή σε μετρητά με την παράδοση. Με τη μέθοδο της αντικαταβολής, πληρώνετε με μετρητά το συνολικό ποσό της παραγγελίας σας με την παραλαβή της από τη συνεργαζόμενη μεταφορική εταιρία. 

Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων από το COOZINA λόγω επιστροφής / αλλαγής προϊόντων, πιστώνεται τραπεζικός λογαριασμός που θα μας υποδείξετε με αριθμό IBAN. Οποιαδήποτε τυχόν έξοδα σας χρεώσει η τράπεζα στην οποία ανήκει ο λογαριασμός σας, σας επιβαρύνουν. 

Σύμφωνα με το Νόμο Ν.4446/2016 άρθρο 69 § 2, τα παραστατικά προς ιδιώτες (αποδείξεις λιανικής) και επαγγελματίες (τιμολόγια) άνω των 500€ δεν μπορούν να εξοφλούνται τοις μετρητοίς (ή με αντικαταβολή), αλλά με την χρήση οποιουδήποτε ηλεκτρονικού μέσου (πιστωτική / χρεωστική κάρτα, ηλεκτρονικό πορτοφόλι (PayPal), κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό κλπ). Η αντικαταβολή ως μέθοδος πληρωμής δεν είναι διαθέσιμη για παραγγελίες εκτός Ελλάδας.

ε) Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό. Δεν έχετε καμία επιπλέον χρέωση από το COOZINA για αγορές με εξόφληση της παραγγελίας σας μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό.

Οι τραπεζικοί λογαριασμοί, στους οποίους θα πρέπει να καταθέσετε το ακριβές τελικό ποσό της παραγγελίας σας, όπως αυτό αναγράφεται στην επιβεβαίωση παραγγελίας που λάβατε με e-mail είναι οι παρακάτω:

Eurobank
0026.0003.09.0200930243 (IBAN: GR1402600030000090200930243)

Alpha Bank
151002002011040 (IBAN: GR7801401510151002002011040)

Πειραιώς
5047070155227 (IBAN: GR6701720470005047070155227)

Εφόσον η κατάθεση πραγματοποιηθεί σε λογαριασμό που διατηρείται στην ίδια τράπεζα με την δική σας (για παράδειγμα από Eurobank σε Eurobank), δεν επιβαρύνεστε με πρόσθετα έξοδα. Σε περίπτωση, όμως, που επιλέξετε να κάνετε κατάθεση σε διαφορετική τράπεζα, τότε οποιαδήποτε τραπεζικά έξοδα, σας επιβαρύνουν εξ'ολοκλήρου. Το ποσό που θα αποσταλεί προς την δική μας τράπεζα θα πρέπει να είναι το ακριβές τελικό ποσό της παραγγελίας σας χωρίς καμία αφαίρεση εξόδων τραπέζης. Η επιλογή των εξόδων θα πρέπει να είναι δηλαδή (OUR).

Κατά την κατάθεση θα πρέπει οπωσδήποτε να αναφερθεί ως δικαιούχος του λογαριασμού η OMNITRADE, η εταιρία που έχει δημιουργήσει και λειτουργεί το COOZINA. Με την ολοκλήρωση του τραπεζικού εμβάσματος, παρακαλούμε να ενημερώσετε, είτε με e-mail, είτε τηλεφωνικά το COOZINA, ώστε να προχωρήσει η διαδικασία παραγγελίας και αποστολής των παραγγελθέντων προϊόντων.

Παρακαλούμε σημειώστε, ότι η διαδικασία εξόφλησης μέσω τραπεζικού λογαριασμού θα πρέπει να ολοκληρωθεί εντός 5 εργάσιμων ημερών, σε διαφορετική περίπτωση η παραγγελία θα θεωρείται άκυρη.

Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων από το COOZINA λόγω ακύρωσης ή επιστροφής προϊόντων, πιστώνεται τραπεζικός λογαριασμός που θα μας υποδείξετε με αριθμό IBAN. Οποιαδήποτε τυχόν έξοδα σας χρεώσει η τράπεζα στην οποία ανήκει ο λογαριασμός σας, σας επιβαρύνουν. 


3. Παραλαβή προϊόντων

Το COOZINA σας αποστέλλει με συνεργαζόμενες εταιρίες ταχυμεταφορών - courier τις παραγγελίες σας όπου εσείς ζητήσετε σε όλη την Ελλάδα.

Για παραγγελίες πάνω από 49€ δεν χρεώνεστε μεταφορικά, τα οποία πληρώνει το COOZINA για εσάς. Για μικρότερες παραγγελίες επιβαρύνεστε με το κόστος των μεταφορικών, το οποίο ξεκινάει από 3,5€ για παραγγελίες που αποστέλλονται εντός Αττικής και από 5€ σε διαφορετική περίπτωση.Το ακριβές ποσό εξαρτάται από το βάρος και τον όγκο της παραγγελίας σας και υπολόγιζεται αυτόματα πριν ολοκληρώσετε την καταχώρηση της παραγγελίας σας και αφού έχετε επιλέξει τον τόπο αποστολής της.

Παραγγελίες που περιλαμβάνουν μόνο προϊόντα στα οποία σημειώνεται "Άμεσα διαθέσιμο. Αποστολή την ίδια ή την επόμενη εργάσιμη ημέρα." εκτελούνται και αποστέλλονται την ίδια ή την επόμενη εργάσιμη ημέρα της παραγγελίας σας. Παραγγελίες που περιλαμβάνουν τουλάχιστον ένα προϊόν στο οποίο σημειώνεται 'Συνήθως αποστέλλεται σε 2-4 εργάσιμες ημέρες' ή 'Συνήθως αποστέλλεται σε 1-2 εβδομάδες' εκτελούνται και αποστέλλονται συνολικά σε 2-4 εργάσιμες ημέρες ή 1-2 εβδομάδες, αντίστοιχα, από την ημέρα της παραγγελίας σας.

Από την ημέρα της αποστολής τους, οι παραγγελίες παραδίδονται από τον μεταφορέα στον χώρο σας είτε σε 1 επιπλέον ημέρα αν βρίσκεστε στην Αττική ή σε πρωτεύουσες Νομών, είτε μέσα σε 2 επιπλέον ημέρες σε διαφορετική περίπτωση. Στα νησιά και σε απομακρυσμένες περιοχές μπορεί να χρειαστεί μία επιπλέον ημέρα για την παραλαβή της παραγγελίας.

Αποστολές στην Κύπρο γίνονται με την εταιρία ταχυμεταφορών Aramex. Το κόστος αποστολής εξαρτάται από το συνολικό βάρος ή όγκο της παραγγελίας σας και από τη συνολική της αξία. Το κόστος αποστολής υπολογίζεται αυτόματα από το σύστημα πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας και εφόσον καταχωρήσετε τα στοιχεία αποστολής. Ο χρόνος παράδοσης εξαρτάται από την υπηρεσία που επιλέξετε. Για Aramex Air οι παραγγελίες συνήθως παραδίδονται σε 3-4 εργάσιμες ημέρες από την ημέρα αποστολής τους, και για Amarex Sea οι παραγγελίες συνήθως παραδίδονται σε 8-12 εργάσιμες ημέρες από την ημέρα αποστολής τους.

Σε εξαιρετικές περιπτώσεις, ενδέχεται, για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, η παραγγελία σας να αποσταλλεί σε δύο φάσεις, ανάλογα με τον όγκο / βάρος της παραγγελίας σας.

Στις περιπτώσεις που το συνολικό βάρος της παραγγελίας ξεπερνάει τα 10 κιλά, η παράδοση πραγματοποιείται από μεταφορικές εταιρείες και ενδέχεται ο χρόνος παράδοσης να είναι μεγαλύτερος. Σε περιπτώσεις που ο προορισμός της παραγγελίας χαρακτηρίζεται απομακρυσμένος ή δυσπρόσιτος από τις συνεργαζόμενες εταιρίες ταχυμεταφορών, θα προηγείται συνεννόηση μαζί σας πριν την αποστολή της για τον ακριβή τρόπο παραλαβής. Σε αυτήν την περίπτωση έχετε την επιλογή της παραλαβής της παραγγελίας σας από τον πλησιέστερο σε εσάς σταθμό της συνεργαζόμενης εταιρείας ταχυμεταφορών χωρίς επιπλέον κόστος, ή την παράδοσή της στον απομακρυσμένο ή δυσπρόσιτο τόπο με επιπλέον χρέωση σύμφωνα με τους ισχύοντες τιμοκαταλόγους της συνεργαζόμενης εταιρείας.

Παραλαβή από το COOZINA: Μπορείτε επίσης, να παραλάβετε τις παραγγελίες σας από τη φυσική έδρα του COOZINA χωρίς καμία επιβάρυνση, αφού η προετοιμασία της έχει ολοκληρωθεί και έχετε ενημερωθεί σχετικά. Οι παραγγελίες παραμένουν ετοιμοπαράδοτες για διάστημα 15 ημερολογιακών ημερών, μετά το πέρας των οποίων ακυρώνονται.

Η εταιρεία μας και οι συνεργάτες της λαμβάνουν όλα τα απαραίτητα μέτρα για την έγκυρη ενημέρωση της διαθεσιμότητας όλων των προϊόντων που παρουσιάζονται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα και για την έγκαιρη παράδοση σε εσάς των προϊόντων που έχετε παραγγείλει με βάσει το παραπάνω χρονοδιαγράμμα. Δεν ευθύνεται όμως για τυχόν καθυστερήσεις που οφείλονται σε ανωτέρα βία ή σε γεγονότα που εκφεύγουν από τον έλεγχό της. Ενδεικτικά παραδείγματα μπορεί να είναι απεργίες, τρομοκρατικές ενέργειες, φυσικές καταστροφές, προβλήματα και καθυστερήσεις των προμηθευτών, κυβερνητικές ή νομοθετικής πράξεις. Στην περίπτωση τυχόν καθυστερήσεων η εταιρεία μας θα κάνει κάθε δυνατή προσπάθεια να επικοινωνήσει μαζί σας και να σας ενημερώσει σχετικά και να συνεννοηθεί μαζί σας για την νέα παράδοση ή την παράδοση άλλου προϊόντος.


4. Ακυρώσεις, επιστροφές και εγγυήσεις

α) Ακυρώσεις. Εφόσον έχετε καταχωρήσει την παραγγελία σας και δεν σας έχει αποσταλλεί ακόμα, μπορείτε να την ακυρώσετε για οποιοδήποτε λόγο με σχετικό γραπτό αίτημά σας στο COOZINA.

Στην περίπτωση που έχετε ήδη εξοφλήσει την παραγγελία σας μέσω πιστωτικής κάρτας ή λογαριασμού PayPal, η επιστροφή των χρημάτων σας γίνεται απευθείας στους λογαριασμούς αυτούς. Στην περίπτωση που έχετε εξοφλήσει την παραγγελία σας με διαφορετικό τρόπο, η επιστροφή των χρημάτων σας γίνεται με πίστωση τραπεζικού σας λογαριασμού που θα υποδείξετε με αριθμό IBAN στο γραπτό αίτημά σας. Σε αυτή την περίπτωση, εφόσον προκύψουν έξοδα εμβάσματος, σας επιβαρύνουν. Σε κάθε περίπτωση, η επιστροφή των χρημάτων πραγματοποιείται μέσα σε 15 ημερολογιακές ημέρες από το γραπτό αίτημά σας. Εναλλακτικά, το ποσό των χρημάτων προς επιστροφή μπορεί να κρατηθεί σαν πιστωτικό για επόμενη παραγγελία σας, εφόσον το επιθυμείτε.

β) Αλλαγές. Το COOZINA κάνει δεκτές αλλαγές προϊόντων με τις εξής προϋποθέσεις: i) Το αίτημά σας για αλλαγή λαμβάνεται γραπτώς εντός 30 ημερολογιακών ημέρων από την ημερομηνία παραλαβής τους .ii) Τα προϊόντα βρίσκονται στην αρχική συσκευασία τους χωρίς αυτά να έχουν παραβιαστεί και να μην έχουν χρησιμοποιηθεί. iii) Τα προϊόντα συνοδεύονται με το σχετικό παραστατικό πώλησης (π.χ. απόδειξη λιανικής πώλησης). iv) Αναλαμβάνετε την ευθύνη και το κόστος της επιστροφής των προϊόντων στην εξής διεύθυνση: OMNITRADE Λ. Λαυρίου 29, 15354 Γλυκά Νερά, Αθήνα. Επιστροφές με τα ΕΛΤΑ δεν γίνονται δεκτές.

Όσον αφορά τα είδη ρουχισμού, στην ειδική περίπτωση που επιθυμείτε να κάνετε αλλαγή σε μέγεθος και όχι σε είδος, το COOZINA, για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, επιβαρύνεται τα μεταφορικά της μίας από τις δύο αποστολές που θα γίνουν για την αλλαγή του προϊόντος σας. Το παραπάνω δεν ισχύει για αποστολές στην Κύπρο, καθώς επιβαρύνεστε τα μεταφορικά έξοδα εξ' ολοκλήρου.

γ) Επιστροφές - Δικαίωμα υπαναχώρησης. Το COOZINA κάνει δεκτές επιστροφές προϊόντων που έχετε αγοράσει από την ιστοσελίδα του, για οποιοδήποτε λόγο, μετά από σχετικό γραπτό αίτημά σας με τις εξής προϋποθέσεις: i) Το αίτημά σας για επιστροφή λαμβάνεται γραπτώς εντός 30 ημερολογιακών ημέρων από την ημερομηνία παραλαβής τους .ii) Τα προϊόντα βρίσκονται στην αρχική συσκευασία τους χωρίς αυτά να έχουν παραβιαστεί και να μην έχουν χρησιμοποιηθεί. iii) Τα προϊόντα συνοδεύονται με το σχετικό παραστατικό πώλησης (π.χ. απόδειξη λιανικής πώλησης). iv) Αναλαμβάνετε την ευθύνη και το κόστος της επιστροφής των προϊόντων στην εξής διεύθυνση: OMNITRADE Λ. Λαυρίου 29, 15354 Γλυκά Νερά, Αθήνα. Επιστροφές με τα ΕΛΤΑ δεν γίνονται δεκτές.

Στην περίπτωση που έχετε εξοφλήσει την παραγγελία σας μέσω πιστωτικής κάρτας ή λογαριασμού PayPal, η επιστροφή των χρημάτων σας για τα προϊόντα που επιστρέψετε γίνεται απευθείας στους λογαριασμούς αυτούς. Στην περίπτωση που έχετε εξοφλήσει την παραγγελία σας με διαφορετικό τρόπο, η επιστροφή των χρημάτων σας γίνεται με πίστωση τραπεζικού σας λογαριασμού που θα υποδείξετε με αριθμό IBAN στο γραπτό αίτημά σας. Σε αυτή την περίπτωση, εφόσον προκύψουν έξοδα εμβάσματος, σας επιβαρύνουν. Σε κάθε περίπτωση, η επιστροφή των χρημάτων πραγματοποιείται μέσα σε 15 ημερολογιακές ημέρες από την παραλαβή των προϊόντων που επιστρέψετε στην παραπάνω διεύθυνση.

Το ποσό προς επιστροφή αφορά την αξία των προϊόντων, χωρίς τα μεταφορικά έξοδα που επιβαρυνθήκατε στην πρώτη αποστολή.

Επιστροφές σε δώρα τα οποία έχουν δοθεί διαφημιστικά ή σε προσφορά με κάποιο άλλο προϊόν δεν γίνονται δεκτές. Σε περίπτωση που τα προϊόντα δεν πληρούν τους προαναφερθέντες όρους, θα επιστρέφονται στον αποστολέα τους με χρέωση του ιδίου.

δ) Εγγύηση άρτιας παραλαβήςΌλες οι παραγγελίες συσκευάζονται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, προκειμένου να εξασφαλίζεται η ασφάλεια των προϊόντων κατά τη μεταφορά. Αν, παρ' όλα αυτά, παραλάβετε οποιοδήποτε είδος σπασμένο, επικοινωνήστε μαζί μας μέσα σε 2 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία που παραλάβατε την παραγγελία σας και το COOZINA θα σας αντικαταστήσει τα είδη χωρίς κανένα κόστος για εσάς.

Η εγγύηση άρτιας παραλαβής δεν περιορίζει τα δικαιώματά σας σχετικά με τη "νόμιμη εγγύηση" και την "εμπορική εγγύηση" όπως περιγράφονται στην παρακάτω παράγραφο.

ε) Ευθύνη πωλητή & Εγγύηση προμηθευτή. Όλα τα προϊόντα του COOZINA καλύπτονται από διετή "νόμιμη εγγύηση" σύμφωνα με τις σχετικές διατάξεις του Αστικού Κώδικα.

Ειδικότερα, σε περίπτωση πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας του προϊόντος που έχετε αγοράσει από το COOZINA μπορείτε (α) να ζητήσετε την επισκευή του χωρίς επιβάρυνσή σας ή την αντικατάσταση του με άλλο εκτός και αν αυτό είναι αδύνατο ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες (β) να ζητήσετε την μείωση του τιμήματος και (γ) να υπαναχωρήσετε, εκτός και αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. Για να θεωρείται μία ιδιότητα συνομολογημένη, θα πρέπει να έχει συμφωνηθεί εγγράφως. Οι παραπάνω υποχρεώσεις δεν υπάρχουν σε περίπτωση που το ελάττωμα έχει προκληθεί από εσάς, ή από εν στενή ή ευρεία έννοια ανωτέρα βία και σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να συνοδεύονται από τα απαραίτητα νομιμοποιητικά έγγραφα και τις αποδείξεις παραλαβής.

Σε περίπτωση που διαπιστώσετε ελάττωμα σε κάποιο προϊόν που έχετε παραλάβει από το COOZINA, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας. Το COOZINA επιφυλάσσεται ρητώς για την πρότερη διάγνωση του προϊόντος ως ελαττωματικού από αρμόδιο προσωπικό.

Για όσα προϊόντα συνοδεύονται από "εμπορική εγγύηση", η ευθύνη της εγγύησης αυτής για όσο διάστημα ισχύει επιβαρύνει τον αντίστοιχο κατασκευαστή του προϊόντος ή της επιχείρησης που εισήγαγε το προϊόν στην ΕΕ ή της επιχείρησης που εμφανίζεται ως κατασκευαστής.


5. Δικαιώματα Πνευματικής Ιδιοκτησίας

Όλο το περιεχόμενο του ιστότοπου www.coozina.gr, συμπεριλαμβανομένων εικόνων, γραφικών, φωτογραφιών, σχεδίων, κειμένων, κτλ αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία της OMNITRADE επιφυλασσομένων όλων των δικαιωμάτων και προστατεύονται κατά τις σχετικές διατάξεις του ελληνικού δικαίου, του ευρωπαϊκού δικαίου και των διεθνών συμβάσεων. Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση, αντιγραφή, εγγραφή, αναπαραγωγή, διανομή ή μεταποίηση του περιεχομένου για οποιονδήποτε λόγο και με οποιοδήποτε τρόπο ή μέσο, χωρίς την προηγούμενη γραπτή άδεια ή έγκριση της OMNITRADE.

Τα ονόματα, εικόνες, λογότυπα και διακριτικά γνωρίσματα που αντιπροσωπεύουν το COOZINA, είναι αποκλειστικά σήματα και διακριτικά γνωρίσματα του COOZINA και της OMNITRADE και προστατεύονται από τους ελληνικούς, κοινοτικούς και διεθνείς νόμους περί εμπορικών σημάτων και βιομηχανικής και πνευματικής ιδιοκτησίας και αθεμίτου ανταγωνισμού. Σε κάθε περίπτωση η εμφάνιση και έκθεσή τους στις ιστοσελίδες COOZINA δεν θα πρέπει κατά κανένα τρόπο να εκληφθεί ως μεταβίβαση ή εκχώρηση άδειας ή δικαιώματος χρήσης τους.


6. Περιορισμός Ευθύνης

Το COOZINA παρέχει κάθε δυνατή προσπάθεια για την καλύτερη και έγκαιρη εξυπηρέτηση των πελατών, αλλά δεν ευθύνεται για ζημιές που μπορεί να προκύψουν από την εκτέλεση ή τη μη εκτέλεση της παραγγελίας τους ή για τη μη έγκαιρη παράδοση των εμπορευμάτων σε περιπτώσεις ανωτέρας βίας. Σε καμία περίπτωση δεν φέρει ευθύνη για τυχόν απαιτήσεις νομικής ή αστικής ή ποινικής φύσεως από επισκέπτες της ιστοσελίδας ή για πράξεις ή παραλείψεις τρίτων σε προϊόντα που διατίθενται μέσω της ιστοσελίδας.

Το COOZINA δεν εγγυάται τη διαθεσιμότητα των προϊόντων του, αλλά εγγυάται την έγκαιρη ενημέρωση των πελατών του σχετικά με τη μη διαθεσιμότητά τους.

To COOZINA φροντίζει για την πληρότητα και την εγκυρότητα των πληροφοριών που αναγράφονται στον ιστότοπο www.coozina.gr, διατηρεί, όμως την επιφύλαξη τυχόν τεχνικών ή τυπογραφικών λαθών. Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν παρουσιάζει ασυνήθιστα χαμηλή τιμή, δίχως κάποια ιδιαίτερη ένδειξη που να δικαιολογεί αυτή, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας πριν να παραγγείλετε το προϊόν.


7. Πολιτική Απορρήτου

Η προστασία των προσωπικών δεδομένων σας είναι  πρωταρχικής σημασίας για εμάς.

Σας δηλώνουμε ότι το COOZINA (OMNITRADE – Α.ΦΟΡΝΑΡΟ & ΣΙΑ ΟΕ, ΑΦΜ 997866027) με έδρα τη Λ. Λαυρίου 29, Γλυκά Νερά, ΤΚ 15354, συμμορφώνεται πλήρως με τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό 2016/679 (General Data Protection Regulation, GDPR) για τη μέγιστη διασφάλιση της προστασίας των προσωπικών σας δεδομένων. O GDPR είναι ο πλέον πρόσφατος κανονισμός της ΕΕ με αντικείμενο τη θέσπιση των προϋποθέσεων για την επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, προς προστασία των δικαιωμάτων και των ελευθεριών των φυσικών προσώπων και ιδίως του δικαιώματος προστασίας προσωπικών δεδομένων.

Το COOZINA δεν απευθύνεται σε παιδιά και ανήλικους κάτω των 16 ετών. Εάν είστε κάτω των 16 ετών, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την ιστοσελίδα μας μόνο με τη συμμετοχή και την έγκριση ενός γονέα ή κηδεμόνα.

Σκοπός Επεξεργασίας:

Η συλλογή και η επεξεργασία προσωπικών δεδομένων σας γίνεται με αποκλειστικό σκοπό την εκτέλεση και υποστήριξη των παραγγελιών σας, την επικοινωνία μας μαζί σας και την καλύτερη εμπειρία σας όταν χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα μας. Πιο συγκεκριμένα:

1) Εκτέλεση και υποστήριξη των παραγγελιών σας

Προκειμένου να μπορούμε να διαχειριζόμαστε τις παραγγελίες σας, να τις εκτελούμε και να σας υποστηρίζουμε μετά την πώληση, χρειαζόμαστε τα παρακάτω δεδομένα σας:

  • Τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας (email) προκειμένου να σας ενημερώνουμε σχετικά με την εξέλιξη της παραγγελίας σας
  • Αριθμό σταθερού ή κινητού τηλεφώνου προκειμένου να επικοινωνούμε μαζί σας σχετικά με την παραγγελία σας. Στην περίπτωση κινητού τηλεφώνου σας ενημερώνουμε και με μηνύματα σχετικά με την εξέλιξη της παραγγελίας σας.
  • Το όνομα και το επίθετό σας προκειμένου να σας παραδοθεί η παραγγελία σας και να σας εξυπηρετήσουμε μετά την πώληση. Εφόσον ζητήσετε έκδοση τιμολογίου, χρειαζόμαστε επίσης ΑΦΜ, ΔΟΥ και Επάγγελμα για την έκδοση του αντίστοιχου παραστατικού.
  • Τη διεύθυνση αποστολής της παραγγελίας προκειμένου να παραλάβετε στο χώρο που επιθυμείτε.

2) Αποστολή ενημερωτικών δελτίων με νέα και προσφορές (newsletter)

Εφόσον το επιθυμείτε, μπορείτε να εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας (newsletter), ώστε να λαμβάνετε από εμάς νέα, προτάσεις, προσφορές και λοιπές ενημερώσεις σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας. Η εγγραφή σας γίνεται με την ελεύθερη και σαφή συγκατάθεσή σας είτε κατά τη διαδικασία της παραγγελίας είτε καταχωρώντας το email σας σε κάποια από τις σχετικές φόρμες στην ιστοσελίδα μας.

Δημιουργία Λογαριασμού Μέλους:

Εφόσον το επιθυμείτε, μπορείτε να δημιουργήσετε λογαριασμό μέλους στην ιστοσελίδα μας. Με τη δημιουργία λογαριασμού μέλους μπορείτε να πραγματοποιείτε τις αγορές σας χωρίς να χρειάζεται να καταχωρείτε κάθε φορά τα στοιχεία σας. Επίσης, μπορείτε να παρακολουθείτε  online την εξέλιξη της τρέχουσας παραγγελία σας, να ανατρέχετε στο ιστορικό παραγγελιών σας, και να επεξεργάζεστε τη λίστα με τα αγαπημένα σας προϊόντα (wishlist).

Για τη δημιουργία λογαριασμού μέλους χρειαζόμαστε τα ίδια στοιχεία που σας ζητάμε και για την καταχώρηση παραγγελίας και σκοπός επεξεργασίας τους παραμένει ο ίδιος με το σκοπό για την εκτέλεση και υποστήριξη παραγγελιών. Επιπλέον, χρειάζεται να καταχωρήσετε ένα username και τον προσωπικό σας κωδικό ασφαλείας για να έχετε αποκλειστικά μόνο εσείς πρόσβαση στο λογαριασμό σας. Για τη διατήρηση της μυστικότητας και απόκρυψης του κωδικού σας από τρίτα πρόσωπα είστε αποκλειστικά υπεύθυνοι και σε περίπτωση απώλειας του ή διαρροής του θα πρέπει να προβείτε στην άμεση ειδοποίηση μας, αλλιώς δεν ευθυνόμαστε για την χρήση του από μη εξουσιοδοτημένο πρόσωπο. Σας συνιστούμε, για λόγους ασφαλείας, να αλλάζετε το κωδικό σας σε τακτά χρονικά διαστήματα και να αποφεύγετε τη χρήση των ίδιων και εύκολα ανιχνεύσιμων κωδικών (π.χ. ημερομηνία γέννησης). Επίσης σας προτείνουμε να χρησιμοποιείτε όχι μόνο γράμματα και αριθμούς αλλά και σύμβολα και τη δημιουργία του.

Στοιχεία Καρτών Πληρωμής (Πιστωτικές, χρεωστικές κάρτες):

Για την πληρωμή παραγγελιών σας μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας, η καταχώρηση των στοιχείων τους γίνεται με την αυτόματη μετάβασή σας στο ασφαλές περιβάλλον του τραπεζικού ιδρύματος και τα στοιχεία αυτά δεν γίνονται ποτέ γνωστά σε εμάς και επομένως ούτε επεξεργάζονται ούτε φυλάσσονται από το COOZINA.

Νόμιμοι λόγοι επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων:

Συλλέγουμε τα προσωπικά δεδομένα που μοιράζεστε μαζί μας βασιζόμενοι σε μία ή περισσότερες από τις παρακάτω νομικές βάσεις :

  • όπως απαιτείται για την παροχή των υπηρεσιών που μας αναθέτετε και επιθυμείτε να λάβετε από εμάς και κατά συνέπεια η εκπλήρωση των συμβατικών μας υποχρεώσεων στο πλαίσιο αυτό, για την απόδειξη των παραγγελιών σας, για την μετά την πώληση υποστήριξη, για να επικοινωνούμε μαζί σας σχετικά με τις παραγγελίες σας και γενικά όπου είναι λογικά αναγκαίο ή απαιτείται για την τήρηση των νομικών ή κανονιστικών απαιτήσεων, την επίλυση των διαφορών, την πρόληψη της απάτης και της κατάχρησης ή την επιβολή των όρων και προϋποθέσεων
  • όπως απαιτείται για τα δικά μας έννομα συμφέροντα (ή τρίτων), συμπεριλαμβανομένων των συμφερόντων μας για την παροχή πρωτοποριακών, εξατομικευμένων, ασφαλών και κερδοφόρων υπηρεσιών στους χρήστες και τους συνεργάτες μας, εκτός αν τα δικά σας συμφέροντα ή θεμελιώδη δικαιώματα ή θεμελιώδεις ελευθερίες που υπαγορεύουν την προστασία των προσωπικών δεδομένων υπερισχύουν των εν λόγω συμφερόντων.
  • όπως απαιτείται για τη συμμόρφωση με υποχρέωση που επιβάλλεται από το νόμο, όπως κανονιστική συμμόρφωση για φορολογικούς σκοπούς
  • σύμφωνα με τη συγκατάθεση που παρέχετε υπό τις συγκεκριμένες προϋποθέσεις που θέτει το νομικό πλαίσιο, προκειμένου να λαμβάνετε ενημερώσεις για προϊόντα, υπηρεσίες, προσφορές κλπ.

Επεξεργασία δεδομένων σας από τρίτους:

Οι πληροφορίες που λαμβάνουμε από εσάς είναι σημαντικές. Με κανένα τρόπο δεν θα εκμεταλλευτούμε τις πληροφορίες σας ή θα διαβιβάσουμε αυτές σε τρίτους εκτός της εταιρίας μας χωρίς τη συγκατάθεσή σας, παρά μόνο στις περιπτώσεις που σημειώνονται στην παρούσα Πολιτική. Η δε πρόσβαση στα προσωπικά σας δεδομένα επιτρέπεται μόνο σε εξουσιοδοτημένα πρόσωπα- συνεργάτες μας τα οποία απαιτείται να έχουν πρόσβαση για την εξυπηρέτηση των λειτουργικών αναγκών της εταιρείας.

Προκειμένου να σας παρέχουμε τις υπηρεσίες μας θα μοιραστούμε τα προσωπικά σας δεδομένα με ορισμένες τρίτες εταιρείες, οι οποίες ενεργούν κατ’ εντολή μας (εκτελούντες την επεξεργασία) παρέχοντας μας υπηρεσίες μεταφοράς/ διανομής, hosting και μαζικής αποστολής email κλπ με σκοπό την παροχή βέλτιστης υπηρεσίας προς εσάς. Η εταιρεία μας διασφαλίζει την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων από τους συνεργάτες-τρίτες εταιρείες με συμβατικές ρήτρες περιορισμού του σκοπού επεξεργασίας και τήρησης των τεχνικών και οργανωτικών μέτρων για την ορθή και ασφαλή επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων.

Χρονικό διάστημα αποθήκευσης:

Σχετικά με το χρονικό διάστημα αποθήκευσης των δεδομένων, όταν η επεξεργασία επιβάλλεται ως υποχρέωση από διατάξεις του ισχύοντος νομικού πλαισίου, τα προσωπικά σας δεδομένα θα αποθηκεύονται για όσο χρονικό διάστημα επιβάλλουν οι σχετικές διατάξεις. Όταν η επεξεργασία εκτελείται με βάση σύμβαση, τα προσωπικά σας δεδομένα αποθηκεύονται για όσο χρονικό διάστημα είναι απαραίτητο για την εκτέλεση της σύμβασης και για τη θεμελίωση, άσκηση, ή/και υποστήριξη νομικών αξιώσεων με βάση τη σύμβαση.

Για τους σκοπούς προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών (marketing activities), τα προσωπικά σας δεδομένα τηρούνται μέχρι την ανάκληση της συγκατάθεσης σας. Αυτό μπορεί να πραγματοποιηθεί από εσάς οποιαδήποτε στιγμή. Η ανάκληση της συγκατάθεσής δεν θίγει τη νομιμότητα της επεξεργασίας που βασίστηκε στη συγκατάθεση κατά το χρονικό διάστημα πριν την ανάκλησή της.

Τα δικαιώματά σας σχετικά με τα προσωπικά σας δεδομένα:

Ως φυσικό πρόσωπο, με τα παρακάτω δικαιώματα, έχετε εσείς τον έλεγχο σε σχέση με την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων. Συγκεκριμένα, σας αναγνωρίζονται και διασφαλίζονται τα παρακάτω δικαιώματά σας:

  • Δικαίωμα διαφανούς ενημέρωσης για το πώς συλλέγονται και πώς χρησιμοποιούνται τα προσωπικά σας δεδομένα
  • Δικαίωμα πρόσβασης  στα προσωπικά δεδομένα
  • Δικαίωμα διόρθωσης ή τροποποίησης προσωπικών δεδομένων
  • Δικαίωμα διαγραφής προσωπικών δεδομένων σας
  • Δικαίωμα περιορισμού της επεξεργασίας των προσωπικών σας δεδομένων
  • Δικαίωμα στη φορητότητα των προσωπικών σας  δεδομένων
  • Δικαίωμα εναντίωσης στην επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων
  • Δικαίωμα ανάκλησης της ήδη δοθείσας συγκατάθεσης σας, δηλαδή να ανακαλέσετε την συγκατάθεση σας οποιαδήποτε στιγμή για επεξεργασία που γίνεται με βάση την συγκατάθεση. Η ανάκληση της συγκατάθεσης δεν θίγει τη νομιμότητα της επεξεργασίας που βασίστηκε στη συγκατάθεση προ της ανάκλησής της.

Τα παραπάνω δικαιώματά σας περιορίζονται από τον νόμο και ενδέχεται να μην πρέπει να εκπληρώνονται από εμάς υπό συγκεκριμένες συνθήκες (όπως ενδεικτικά όταν υπάρχει σύμβαση, υποχρέωση επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων που επιβάλλεται από το νόμο, δημόσιο συμφέρον, προκειμένου να προστατεύσουμε τα έννομα συμφέροντά μας κλπ).

Για να ασκήσετε οποιοδήποτε από τα παραπάνω δικαιώματα μπορείτε να απευθυνθείτε σε εμάς μέσω email στο support@coozina.gr ή μέσω επιστολής στη διεύθυνση Λ. Λαυρίου 29, 15354, Γλυκά Νερά.

Επιπλέον, έχετε το δικαίωμα καταγγελίας στην αρμόδια εποπτική αρχή, Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (ΑΠΔΠΧ): www.dpa.gr,  Λ.Κηφισίας 1-3, Αθήνα, Τ.Κ. 115 23, +30 210 6475600, contact@dpa.gr.

Ασφάλεια Προσωπικών Δεδομένων:

Δεσμευόμαστε για την προστασία των πληροφοριών σας και έχουμε λάβει τα απαραίτητα τεχνικά και οργανωτικά μέτρα για να προστατέψουμε τις πληροφορίες σας από οποιαδήποτε απώλεια, αλλοίωση, πρόσβαση ή κατάχρηση. Σε κάθε περίπτωση, ο τρόπος λειτουργίας του διαδικτύου και το γεγονός ότι είναι ελεύθερο στον οποιονδήποτε δεν επιτρέπει να παρασχεθούν εγγυήσεις ότι μη εξουσιοδοτημένα τρίτα πρόσωπα δεν θα αποκτήσουν ποτέ τη δυνατότητα να παραβιάσουν τα εφαρμοζόμενα τεχνικά και οργανωτικά μέτρα, αποκτώντας πρόσβαση και προβαίνοντας ενδεχομένως σε χρήση προσωπικών δεδομένων για μη εξουσιοδοτημένους ή/και αθέμιτους σκοπούς. Δεσμευόμαστε ότι οποιαδήποτε τυχόν παραβίαση προσωπικών δεδομένων αναφέρεται άμεσα στην Αρχή Προστασίας Δεδομένου Προσωπικού Χαρακτήρα και στα φυσικά πρόσωπα με απευθείας ενημέρωση ή δημόσια ανακοίνωση.

Cookies:

Τα cookies είναι μικρά αρχεία κειμένου, τα οποία αποθηκεύονται στον υπολογιστή ή στη φορητή συσκευή σας. Τα cookies δεν καταλαμβάνουν πολύ χώρο και αφαιρούνται αυτόματα όταν λήξουν. Κάποια cookies λήγουν κατά το τέλος της επίσκεψής σας στο διαδίκτυο, ενώ άλλα αποθηκεύονται για μικρό χρονικό διάστημα.

Tα cookies χρησιμοποιούνται από την ιστοσελίδα μας για τη συλλογή πληροφοριών ηλεκτρονικής δραστηριότητας, για να αποθηκεύσουν τις προτιμήσεις και τις ρυθμίσεις σας καθώς και για την βελτιστοποίηση της εμπειρίας πλοήγησης στην ιστοσελίδα. Επίσης, χρησιμοποιούμε cookies για την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων, την παροχή λειτουργιών κοινωνικών μέσων και την ανάλυση της επισκεψιμότητας για στατιστικούς λόγους. Επιπλέον, μοιραζόμαστε πληροφορίες που αφορούν τον τρόπο που χρησιμοποιείτε τον ιστότοπό μας με συνεργάτες κοινωνικών μέσων, διαφήμισης και αναλύσεων, οι οποίοι ενδεχομένως να τις συνδυάσουν με άλλες πληροφορίες που τους έχετε παραχωρήσει ή τις οποίες έχουν συλλέξει σε σχέση με την από μέρους σας χρήση των υπηρεσιών τους.

Με την περαιτέρω χρήση του site αποδέχεστε την χρήση cookies.

Έχετε τη δυνατότητα να αλλάξετε τις ρυθμίσεις του προγράμματος περιήγησής σας για να διαγράψετε ή να αποτρέψετε να αποθηκεύονται τα cookies στον υπολογιστή σας ή στη φορητή συσκευή σας, χωρίς τη ρητή σας συγκατάθεση. Το τμήμα «βοήθεια» στο πρόγραμμα περιήγησής σας θα σας παράσχει πληροφορίες για το πως μπορείτε να διαχειριστείτε τις ρυθμίσεις των cookies σας. Δείτε πως λειτουργεί αυτό για το δικό σας πρόγραμμα περιήγησης στις εξής διευθύνσεις:

Google Chrome: http://www.google.com/support/chrome/bin/answer.py?hl=en&answer=95647

Mozilla Firefox: http://support.mozilla.com/en-US/kb/Cookies

Internet Explorer: http://support.microsoft.com/gp/cookies/en

Safari: http://support.apple.com/kb/PH5042

Opera: http://www.opera.com/browser/tutorials/security/privacy/

Adobe (flash cookies): http://www.adobe.com/security/flashplayer/articles/lso/

Απενεργοποιώντας τα cookies ή κάνοντας ανάκληση της συγκατάθεσής σας, συγκεκριμένες λειτουργίες της ιστοσελίδας δεν θα είναι διαθέσιμες. Επιπλέον ενδέχεται να επηρεαστεί η απόδοση και η λειτουργικότητα του διαδικτυακού τόπου.

Αλλαγές στην Πολιτική Απορρήτου:

Όλες οι μελλοντικές αλλαγές της Πολιτικής Απορρήτου που εφαρμόζουμε θα δημοσιεύονται στον παρόντα διαδικτυακό τόπο. Συνεπώς, ανά τακτά χρονικά διαστήματα θα πρέπει να ελέγχετε την Πολιτική Απορρήτου για τυχόν αλλαγές.


8. Υποχρεώσεις Χρήστη

Η χρήση του διαδικτυακού τόπου του www.coozina.gr πρέπει να γίνεται αποκλειστικά για νόμιμους σκοπούς και με τρόπο που να μην περιορίζεται ή εμποδίζεται η χρήση του από τρίτους. Ο χρήστης υποχρεούται να χρησιμοποιεί τον ιστότοπο σύμφωνα με το νόμο, τα χρηστά ήθη και τους παρόντες όρους, και να μην προβαίνει σε πράξεις ή παραλείψεις που να έχουν προσβλητικό χαρακτήρα ή που μπορούν να προκαλέσουν βλάβη ή δυσλειτουργία σ' αυτόν.

O χρήστης επιβαρύνεται με όλα τα τυχόν έξοδα επικοινωνίας του με την εταιρεία μας. Ενδεικτικά παραδείγματα είναι το τηλέφωνο και το ταχυδρομείο.


9. Επίλυση Διαφορών

Σχετικά με οποιαδήποτε διαφορά ανακύψει από τη χρήση του www.coozina.gr, και εφόσον δεν καταστεί δυνατή η διευθέτησή της απευθείας με συναινετικό τρόπο, αρμόδια για την επίλυσή της είναι τα Δικαστήρια της πόλης των Αθηνών. 

Σε κάθε περίπτωση, προτείνεται η λύση του εξωδικαστικού συμβιβασμού και συγκεκριμένα η εφαρμογή της ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Alternative Dispute Resolution.

Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην Ελλάδα με την ΚΥΑ 70330/2015, προβλέπεται πλέον και η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ - Alternative Dispute Resolution) στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εάν ο πελάτης έχει την ιδιότητα του καταναλωτή (δηλ. φυσικό πρόσωπο που ενεργεί εκτός επαγγελματικής ιδιότητας) και έχει οποιοδήποτε πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από την Ιστοσελίδα μας μπορεί να κινήσει την διαδικασία ΕΕΔ δια μέσου της ενιαίας πανενωσιακής πλατφόρμας για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών (πλατφόρμα ΗΕΔ) διαθέσιμη στο https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage.

Copyright © 2022 www.coozina.gr - All rights reserved.