Ακυρώσεις & Επιστροφές

Ακυρώσεις 

Εφόσον έχετε καταχωρήσει την παραγγελία σας και δεν σας έχει αποσταλλεί ακόμα, μπορείτε να την ακυρώσετε για οποιοδήποτε λόγο με σχετικό γραπτό αίτημά σας στο COOZINA.

Στην περίπτωση που έχετε ήδη εξοφλήσει την παραγγελία σας μέσω πιστωτικής κάρτας ή λογαριασμού PayPal, η επιστροφή των χρημάτων σας γίνεται απευθείας στους λογαριασμούς αυτούς

Στην περίπτωση που έχετε εξοφλήσει την παραγγελία σας με διαφορετικό τρόπο, η επιστροφή των χρημάτων σας γίνεται με πίστωση τραπεζικού σας λογαριασμού που θα υποδείξετε με αριθμό IBAN στο γραπτό αίτημά σας. Σε αυτή την περίπτωση, εφόσον προκύψουν έξοδα εμβάσματος, σας επιβαρύνουν.

Σε κάθε περίπτωση, η επιστροφή των χρημάτων πραγματοποιείται μέσα σε 15 ημερολογιακές ημέρες από το γραπτό αίτημά σας.

Εναλλακτικά, το ποσό των χρημάτων προς επιστροφή μπορεί να κρατηθεί σαν πιστωτικό για επόμενη παραγγελία σας, εφόσον το επιθυμείτε.


Αλλαγές 

Το COOZINA κάνει δεκτές αλλαγές προϊόντων με τις εξής προϋποθέσεις:

- Το αίτημά σας για αλλαγή λαμβάνεται γραπτώς εντός 30 ημερολογιακών ημέρων από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας.

- Τα προϊόντα βρίσκονται στην αρχική συσκευασία τους χωρίς αυτά να έχουν παραβιαστεί και να μην έχουν χρησιμοποιηθεί.

- Τα προϊόντα συνοδεύονται με το σχετικό παραστατικό πώλησης (π.χ. απόδειξη λιανικής πώλησης).

- Αναλαμβάνετε την ευθύνη και το κόστος της επιστροφής των προϊόντων στην εξής διεύθυνση: OMNITRADE Λ. Λαυρίου 29,  15354 Γλυκά Νερά, Αθήνα. Επιστροφές με τα ΕΛΤΑ δεν γίνονται δεκτές.

Στην περίπτωση που επιθυμείτε να κάνετε αλλαγή σε μέγεθος και όχι σε είδος, το COOZINA, για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, επιβαρύνεται τα μεταφορικά της μίας από τις δύο αποστολές που θα γίνουν για την αλλαγή του προϊόντος σας.


Επιστροφές 

Το COOZINA κάνει δεκτές επιστροφές προϊόντων που έχετε αγοράσει από την ιστοσελίδα του μετά από σχετικό γραπτό αίτημά σας με τις εξής προϋποθέσεις:

- Το αίτημά σας για επιστροφή λαμβάνεται γραπτώς εντός 30 ημερολογιακών ημέρων από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας.

- Τα προϊόντα βρίσκονται στην αρχική συσκευασία τους χωρίς αυτά να έχουν παραβιαστεί και να μην έχουν χρησιμοποιηθεί.

- Τα προϊόντα συνοδεύονται με το σχετικό παραστατικό πώλησης (π.χ. απόδειξη λιανικής πώλησης).

- Αναλαμβάνετε την ευθύνη και το κόστος της επιστροφής των προϊόντων στην εξής διεύθυνση: OMNITRADE Λ. Λαυρίου 29,  15354 Γλυκά Νερά, Αθήνα. Επιστροφές με τα ΕΛΤΑ δεν γίνονται δεκτές.

Στην περίπτωση που έχετε εξοφλήσει την παραγγελία σας μέσω πιστωτικής κάρτας ή λογαριασμού PayPal, η επιστροφή των χρημάτων σας για τα προϊόντα που επιστρέψετε γίνεται απευθείας στους λογαριασμούς αυτούς.

Στην περίπτωση που έχετε εξοφλήσει την παραγγελία σας με διαφορετικό τρόπο, η επιστροφή των χρημάτων σας γίνεται με πίστωση τραπεζικού σας λογαριασμού που θα υποδείξετε με αριθμό IBAN στο γραπτό αίτημά σας. Σε αυτή την περίπτωση, εφόσον προκύψουν έξοδα εμβάσματος, σας επιβαρύνουν.

Σε κάθε περίπτωση, η επιστροφή των χρημάτων πραγματοποιείται μέσα σε 15 ημερολογιακές ημέρες από την παραλαβή των προϊόντων που επιστρέψετε στην παραπάνω διεύθυνση.

Το ποσό προς επιστροφή αφορά την αξία των προϊόντων, χωρίς τα μεταφορικά έξοδα που επιβαρυνθήκατε στην πρώτη αποστολή.

Επιστροφές σε δώρα τα οποία έχουν δοθεί διαφημιστικά ή σε προσφορά με κάποιο άλλο προϊόν δεν γίνονται δεκτές.

Σε περίπτωση που τα προϊόντα δεν πληρούν τους προαναφερθέντες όρους, θα επιστρέφονται στον αποστολέα τους με χρέωση του ιδίου.


Αντικαταστάσεις

Ολες οι παραγγελίες συσκευάζονται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, προκειμένου να εξασφαλίζεται η ασφάλεια των προϊόντων κατά τη μεταφορά.

Αν, παρ' όλα αυτά, παραλάβετε οποιοδήποτε είδος σπασμένο, επικοινωνήστε μαζί μας μέσα σε 2 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία που παραλάβατε την παραγγελία σας και το COOZINA θα σας αντικαταστήσει τα είδη χωρίς κανένα κόστος για εσάς.

Στις σπάνιες περιπτώσεις που παραλάβετε βεβαιωμένα προϊόν ελαττωματικό, το COOZINA θα σας το αντικαταστήσει χωρίς κανένα δικό σας έξοδο, εφόσον μας υποβάλλετε σχετικό γραπτό αίτημα μέσα σε 15 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής.

Στην περίπτωση αυτή, το COOZINA θα αναλάβει την παραλαβή και επιστροφή του. Στη συνέχεια, και εφόσον επιβεβαιωθεί το πρόβλημα, το COOZINA σας αντικαθιστά δωρεάν για εσάς το συγκεκριμένο είδος με καινούργιο μέσα σε 15 ημερολογιακές ημέρες από την επιβεβαίωση του προβλήματος. 

Επιστροφές ελαττωματικών που δεν έχει αναλάβει το COOZINA δεν γίνονται δεκτές, ενώ εφόσον δεν διαπιστωθεί πρόβλημα στο προϊόν που επιστρέφετε, χρεώνεστε το κόστος της επιστροφής. 

Στις πολύ σπάνιες περιπτώσεις που λόγω έλλειψης ή κατάργησης του προϊόντος δεν μπορεί να γίνει αντικατάσταση, θα γίνεται επιστροφή χρημάτων σύμφωνα με τους όρους που ισχύουν για τις επιστροφές.


Εγγυήσεις

Μετά το πέρας 30 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής, αποδέχεστε πλήρως την ποιότητα, την ποσότητα και την τιμή των εμπορευμάτων που παραλάβατε.

Για τα προϊόντα που συνοδεύονται με εγγύηση κατασκευαστή, έχετε το δικαίωμα επιστροφής των προϊόντων που παρουσιάζουν πρόβλημα για το χρονικό διάστημα που ορίζει η εγγύηση. Στην περίπτωση αυτή επιβαρύνεστε με το κόστος επιστροφής και επαναποστολής, αλλά όχι με το κόστος επιδιόρθωσης ή αντικατάστασης.

Όσον αφορά τις ηλεκτρικές συσκευές, για τη δική σας καλύτερη εξυπηρέτηση και αποφυγή εξόδων μεταφορικών συμβουλεύεστε να αναζητάτε τα κατά τόπους κέντρα service της κατασκευάστριας εταιρείας.

Επιστροφές χρημάτων για ελαττωματικά προϊόντα ή αλλαγές με διαφορετικά προϊόντα δεν γίνονται δεκτές μετά το πέρας των 30 ημερολογιακών ημερών απο την ημερομηνία παραλαβής .

Copyright © 2018 www.coozina.gr - All rights reserved. Developed by Netsteps
Τα καλύτερα έρχονται!
Μπες στο newsletter μας για να μαθαίνεις όλα τα νέα και τις προσφορές μας!
Εγγραφή
Κουπόνι: df56s5d8